
Moodboard
- stil og tone

PRIMÆR MÅLGRUPPE
Vegetarer og veganere, hvoraf ca. 70% er kvinder.
Størstedelen af denne målgruppe er mellem 15-35 år. Flere har nævnt i mit spørgeskema, at ''det er surt ikke at kunne snuppe en snack, når de er på farten eller en hurtig frokost.''
SEKUNDÆR MÅLGRUPPE
Dem, der ligesom mig selv, er åbne overfor at spise plantebaseret, men ofte mangler plantebaserede alternativer når de er uden for hjemmet.
PROJEKT
Naturli'
OPGAVEN ER STILLET AF
DRAGSBÆK
KERNEINDSIGTER
Vegetarer og veganere synes kun, at det er besværligt at leve plantebaseret, når de er udenfor hjemmet, enten på farten eller hos venner og familie.
88,9%, af de adspurgte, som normalt spiser
kød og mælkeprodukter, er positive overfor plantebaserede To-go produkter.
KONCEPT
Naturli’ skal gå forest og erobre to-go markedet.
Derfor er mit koncept en To-go serie; en plantebaseret convenience linje med Naturli’ som afsender.


Illustrationer
- design og identitet
Jeg har valgt selv at tegne alle illustrationer til denne opgave.
Det gennemgående tema er, at det ''hvide'' eller transparente bliver farvet efter emaballagens farve, som så vidt muligt er taget fra motivets originale farve.

Emballage
- design og identitet





Smoothie
// emballage


Overnight oats
// emballage

Dette er en tom box, der følger med som emballage til en nylavet veggie burger. Burgeren tilberedes altså frisk, og
ligger ikke i boksen før man køber den.

To-go burger box
// emballage
To-go burger box
// emballage


-
Til pølsehornene bruges de nye
plantepølser baseret på ærter.
-
Til kanelsnurre bruges smørbarblok
-
Til kaffen fåes små mælkebrikker
med havre og mandelmælk
Kampagne
- indsigter & koncept
Vegetarer og veganere synes kun, at det er besværligt
at leve plantebaseret, når de er udenfor hjemmet,
enten på farten eller ude at spise hos venner og familie.
88,9%, af de adspurgte, som normalt spiser
kød og mælkeprodukter, er positive overfor plantebaserede To-go produkter.
KONCEPT
Naturli’ skal gå forest og erobre to-go markedet.
Derfor er mit koncept en To-go serie; en plantebaseret convenience linje med Naturli’ som afsender.









Kampagne
- indsigter & koncept
Ligesom de forrige posts skal disse køre på instagram for på ganske simpel vis at skabe opmærksomhed omkring den nye produktserie og Naturli’s øvrige stærke statements


De nye posts for To-go serien er naturligvis med sammen med re-post af influencernes opslag.
OPSKRIFTS POST
For at gøre det nemmere at gennemskue hvilke instagram posts der indeholder opskrifter, sættes dette lille vandmærke neders i højre hjørne.
Ikonet er det samme til opskrifter i appen
På Plantebevægelsens nye instagram er der tænkt over farverne, og god dynamik mellem
forskellige typer opslag. Den er organiseret på en stadig realistisk måde.

// influencer post


For at ramme så mange som muligt, skal kampagnen sponsorere influencere til at reklamere for både produkter og den nye App. Det er vigtigt at det er søde og naturlige piger i alderen 25-45. Her er vist @helsemathilde, som jeg har haft kontakt med.

Naturli' app
- digital del
Det skal være nemmere at spise plantebaseret.
Derfor har Naturli’ udviklet en opskrifts-app, hvor alle retter er veganske!
En masse lækre opskrifter samlet et sted, som man kan have lige ved hånden.
Appen har til formål at give inspiration til en spændende og varieret kost til
veganere og vegetarer.
Den er samtidig også til kødspisere, der ønsker en
eller flere dage uden kød, men som er på bar bund med, hvor de skal starte.
Samtidig indeholder appen et interaktivt kort, hvor veganske og vegetariskespisesteder rundt omkring i landet er markeret, hvilket gør det nemmere at
foreslå familie og venner et sted at tage hen.



Frokost oversigt
Login
Menu side
Produkt
scanner
funktion
Fører til produktsiden
Link til opskrifter med produktet

Link til anvendte produkter
Ingredienser
Opskrift
Produkt menu
Produkt
side
Klima fact baseret på indholdet


Produktmenu
Naturli's filosofi
Kort over plantebaserede spisesteder
Oversigt over spisesteder i nærheden
Information om spisestedet
Rutevejledning til spisested


- visitkort

Visitkort lavet af forskellige rester genrugspapir.
På dem er logoet påstemplet.



Guide til at leve vegansk i en uge
Hæftet er en guide til at ’’foodpreppe’’ – det vil sige forberede alle ugens måltider søndag eksempelvis, med fuld indkøbsseddel og madplan til en uge.
​
Derudover indeholder det information om de tre vigtigste næringsstoffer man som veganer skal være opmærksom på: jern, protein og calcium.
Dette er et hæfte trykt på vilkårligt genbrugspapir, som trykkerierne har i overskud fra andre tryksager. derfor vil de alle se forskellige ud – dette er blot et eksempel
Forside

Side 1
Side 2

Side 1
Side 2

Side 5
Side 6

Side 3
Side 4

Side 7
Side 8

Side 11
Side 12
