top of page
Screenshot 2020-12-28 at 11.31.57.png
Moodboard
- stil og tone
802.png

PRIMÆR MÅLGRUPPE

Vegetarer og veganere, hvoraf ca. 70% er kvinder.

Størstedelen af denne målgruppe er mellem 15-35 år. Flere har nævnt i mit spørgeskema, at ''det er surt ikke at kunne snuppe en snack, når de er på farten eller en hurtig frokost.''

 

SEKUNDÆR MÅLGRUPPE

Dem, der ligesom mig selv, er åbne overfor at spise plantebaseret, men ofte mangler plantebaserede alternativer når de er uden for hjemmet.

PROJEKT

Naturli'

OPGAVEN ER STILLET AF

DRAGSBÆK

KERNEINDSIGTER

Vegetarer og veganere synes kun, at det er besværligt at leve plantebaseret, når de er udenfor hjemmet, enten på farten eller hos venner og familie.

 

88,9%, af de adspurgte, som normalt spiser

kød og mælkeprodukter, er positive overfor plantebaserede To-go produkter.

 

KONCEPT

Naturli’ skal gå forest og erobre to-go markedet.

Derfor er mit koncept en To-go serie; en plantebaseret convenience linje med Naturli’ som afsender.

Sol Romer Emmler_BA_Grafisk18.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk20.jpg
Illustrationer
- design og identitet

Jeg har valgt selv at tegne alle illustrationer til denne opgave.

Det gennemgående tema er, at det ''hvide'' eller transparente bliver farvet efter emaballagens farve, som så vidt muligt er taget fra motivets originale farve.

Sol Romer Emmler_BA_Grafisk20.jpg
Emballage
- design og identitet
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk25.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk26.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk29.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk27.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk28.jpg

Smoothie

// emballage
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk25.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk32.jpg

Overnight oats

// emballage
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk35.jpg

Dette er en tom box, der følger med som emballage til en nylavet veggie burger. Burgeren tilberedes altså frisk, og

ligger ikke i boksen før man køber den.

Sol Romer Emmler_BA_Grafisk35.jpg

To-go burger box

// emballage

To-go burger box

// emballage
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk36.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk37.jpg
  •  Til pølsehornene bruges de nye

        plantepølser baseret på ærter.

  • Til kanelsnurre bruges smørbarblok

  • Til kaffen fåes små mælkebrikker
    med havre og mandelmælk

Kampagne
- indsigter & koncept

Vegetarer og veganere synes kun, at det er besværligt

at leve plantebaseret, når de er udenfor hjemmet,

enten på farten eller ude at spise hos venner og familie.

88,9%, af de adspurgte, som normalt spiser

kød og mælkeprodukter, er positive overfor plantebaserede To-go produkter.

 

KONCEPT

Naturli’ skal gå forest og erobre to-go markedet.

Derfor er mit koncept en To-go serie; en plantebaseret convenience linje med Naturli’ som afsender.

Untitled_Artwork copy.png
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk50.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk50.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk53.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk53.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk51.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk51.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk52.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk52.jpg
Kampagne
- indsigter & koncept

Ligesom de forrige posts skal disse køre på instagram for på ganske simpel vis at skabe opmærksomhed omkring den nye produktserie og Naturli’s øvrige stærke statements

Sol Romer Emmler_BA_Grafisk54.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk56.jpg

De nye posts for To-go serien er naturligvis med sammen med re-post af influencernes opslag.

OPSKRIFTS POST

For at gøre det nemmere at gennemskue hvilke instagram posts der indeholder opskrifter, sættes dette lille vandmærke neders i højre hjørne.

Ikonet er det samme til opskrifter i appen

På Plantebevægelsens nye instagram er der tænkt over farverne, og god dynamik mellem

forskellige typer opslag. Den er organiseret på en stadig realistisk måde.

Sol Romer Emmler_BA_Grafisk57.jpg

Instagram

// influencer post
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk55.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk55.jpg

For at ramme så mange som muligt, skal kampagnen sponsorere influencere til at reklamere for både produkter og den nye App. Det er vigtigt at det er søde og naturlige piger i alderen 25-45. Her er vist @helsemathilde, som jeg har haft kontakt med.

Sol Romer Emmler_BA_Grafisk55.jpg
Naturli' app
- digital del

Det skal være nemmere at spise plantebaseret.

Derfor har Naturli’ udviklet en opskrifts-app, hvor alle retter er veganske!

En masse lækre opskrifter samlet et sted, som man kan have lige ved hånden.

 

Appen har til formål at give inspiration til en spændende og varieret kost til

veganere og vegetarer.

Den er samtidig også til kødspisere, der ønsker en

eller flere dage uden kød, men som er på bar bund med, hvor de skal starte.

 

Samtidig indeholder appen et interaktivt kort, hvor veganske og vegetariskespisesteder rundt omkring i landet er markeret, hvilket gør det nemmere at

foreslå familie og venner et sted at tage hen.

ezgif.com-gif-maker (2).gif
screen-placeholder1.png
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk42.jpg
Frokost oversigt
Login
Menu side
Produkt
scanner
funktion
Fører til produktsiden
Link til opskrifter med produktet
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk43.jpg
Link til anvendte produkter
Ingredienser
Opskrift
Produkt menu
Produkt
side
Klima fact baseret på indholdet
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk44.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk46.jpg
Produktmenu
Naturli's filosofi
Kort over plantebaserede spisesteder
Oversigt over spisesteder i nærheden
Information om spisestedet
Rutevejledning til spisested
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk45.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk47.jpg
Print
- visitkort
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk58.jpg

Visitkort lavet af forskellige rester genrugspapir.

På dem er logoet påstemplet.

Sol Romer Emmler_BA_Grafisk58.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk59.jpg
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk60.jpg
Print
Guide til at leve vegansk i en uge

Hæftet er en guide til at ’’foodpreppe’’ – det vil sige forberede alle ugens måltider søndag eksempelvis, med fuld indkøbsseddel og madplan til en uge.

​

Derudover indeholder det information om de tre vigtigste næringsstoffer man som veganer skal være opmærksom på: jern, protein og calcium.

 

Dette er et hæfte trykt på vilkårligt genbrugspapir, som trykkerierne har i overskud fra andre tryksager. derfor vil de alle se forskellige ud – dette er blot et eksempel

Forside
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk61.jpg
Side 1
Side 2
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk62.jpg
Side 1
Side 2
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk66.jpg
Side 5
Side 6
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk63.jpg
Side 3
Side 4
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk65.jpg
Side 7
Side 8
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk64.jpg
Side 11
Side 12
Sol Romer Emmler_BA_Grafisk67.jpg
Untitled_Artwork_edited_edited.png
bottom of page